در آستانه تاریخ رند (۰۳/۰۳/۰۳) وزارت بهداشت برای متقاضیان سزارین‌های تقویمی خط‌ونشان کشید درباره خبرنگار شهیر فلسطینی که مهمان جشنواره «صبح» است | خون دلی که لعل شد‌ تیم ملی هاکی بانوان کشور در جایگاه پنجم آسیا قرار گرفت مردان و زنان ایرانی سال گذشته در چند سالگی پدر و مادر شدند؟ آشنایی با بیماری‌های شایع زنان و درمان آن اضطراب درونی والدین و چرخه سرنوشت فرزندان نگاهی به کارنامه استاد دانشگاه رادیوی «پکن» که بانویی مشهدی بود | سه میلیون کلمه چینی فارسی شد برنامه‌های جوانی جمعیت از رشد ۱۸ درصدی زایمان‌های سوم به بعد تا پیشگیری از سقط ۴۰۰۰ جنین بانوان بخوانند| عفونت‌های زنان و چند باور اشتباه آمار طلاق پس از ۳ دهه کاهشی شد آسیب شناسی سرودهای تولید شده با تکیه بر «هویت دخترانه» پادکست | بانویی که احیاگر قدیمی‌ترین صندوق پوش مرقد مطهر امام رضا(ع) است شیب نزولی نرخ باروری در کشور متوقف شد خراسان رضوی رتبه نخست کشوری ارائه تسهیلات جوانی جمعیت را کسب کرد راهبرد‌های دستیابی زنان به فرصت‌های شغلی مناسب MRI پیشرفته نارسایی قلبی پنهان در زنان را آشکار می‌کند! رشد استقبال زنان از رمزارز‌ها در سال‌های اخیر افزایش سهم زنان از اشتغال بخش صنعت در ۱۷ استان | معمای اشتغال نیمی از زنان «سیستان و بلوچستان» در صنعت درآمد‌های زیرزمینی مدلینگ به چه قیمتی؟ از تشکیل باندهای مافیایی تا جراحی آرایشگران در خانه! انعکاس هویت فاخر زن در شاهنامه فردوسی
سرخط خبرها
قانون مرخصی بعد از زایمان زنان در بخش خصوصی به درستی اجرا شود

قانون مرخصی بعد از زایمان زنان در بخش خصوصی به درستی اجرا شود

  • کد خبر: ۲۲۴۷۸۶
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
رئیس کانون انجمی صنفی کارگری خراسان رضوی گفت: جامعه کارگری زنان نیاز به حمایت دولتی و کارفرمایی دارد.

مهران قاسم پور در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در بخش جامعه کارگری زنان وبهبود شرایط کاری، کار بسیار باید انجام شود افزود: در بحث جامعه زنان کارگر به خصوص سرپرستان خانواده تلاش کردیم دربحث اشتغال زایی و پرداخت تسهیلات وامی به آنها کمک شود. 

وی با اشاره به اجرای درست قوانین کار تصریح کرد: در بحث مرخصی زایمان زنان تلاش داریم در کارگاه های بخش خصوصی هم این قانون به درستی اجرا شود و امنیت شغلی برای این قشر ایجاد شود نه اینکه منجر به ترک کار مادر شود.

رئیس کانون انجمی صنفی کارگری با اشاره به اینکه در هفته بزرگداشت کار و کارگر باید جامعه کارگری زنان هم توجه شود تاکید کرد: قراردادهای کوتاه مدت با کارگران ،یکی از موضوعاتی است که امنیت شغلی کارگران را تحت تاثیر قرار می دهد که باید با حمایت قشر کارگری و کارفرمایی این دسته قراردادها دارای پشتوانه باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.